Garantie en klachten

Wij doen altijd ons uiterste best om onze producten in topconditie aan je te leveren. Wij controleren je sekspop altijd voor transport, dus de kans op een defect is zeer klein. Natuurlijk kan het eens voorkomen dat een artikel kapot gaat tijdens transport, niet goed functioneert of dat een ander probleem met een product is. Mocht er toch onverhoopt iets misgaan, dan lossen wij dit uiteraard voor je op. Op deze pagina vind je meer informatie over de garantie op onze artikelen. 

Wat valt binnen en buiten de garantie?      
Natuurlijk geldt de garantie alleen op artikelen als er sprake is van een gegronde klacht (bijvoorbeeld bij fabricage en/of materiaalfouten). De klacht is ongegrond als deze is veroorzaakt door:

  • Beschadiging door opzet; 
  • Verkeerd gebruik of nalatigheid;  
  • Gebruikssporen en/of -schade; 
  • Gebrekkig onderhoud; 
  • Beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing. 

Wimpers
Het loslaten van wimpers valt buiten de garantie. Voor verzending worden wimpers zorgvuldig gecontroleerd op hechting. Tijdens transport worden deze zorgvuldig beschermd door middel van een oogmasker. De kans dat wimpers na verloop van tijd (deels) loslaten is aanwezig. Deze kunnen eenvoudig opnieuw bevestigd worden door een drupje wimperlijm te gebruiken. Wimperlijm is verkrijgbaar bij de drogist

Nepnagels 
Het loslaten van nepnagels valt buiten de garantie. Wij controleren de vinger- en teennagels voor verzending op hechting. Mocht er toch een nagel losraken, dan zijn deze gemakkelijk opnieuw te bevestigen door middel van een drupje secondelijm of nagellijm.

Vingers
De ‘huid’ rondom de vingers is dun en kwetsbaar. Door onvoorzichtig en/of ondeskundig gebruik en onderhoud kunnen de vingers beschadigd raken. Hierop bieden wij geen garantie. Door de vingers voorzichtig te behandelen en deze te beschermen tegen mechanisch en chemisch letsel, kan voorkomen worden dat deze beschadigen.

Pruiken 
Op de pruik van een sekspop kunnen wij geen garantie geven, mits er sprake is van fabricagefouten. Een voorwaarde voor kwaliteitsbehoud van de pruik is dat je ons verzorgingsadvies opvolgt en de pruik verzorgt met de juiste verzorgingsproducten. Mochten er na verloop van tijd klitten in het haarwerk ontstaan, dan adviseren we je kosteloos hoe je dit weer kunt verhelpen.  

Minimale afwijkingen 
Wij kunnen niet garanderen dat de weergave van de artikelen zoals afgebeeld in alle gevallen exact overeenkomt met de geleverde artikelen. Sekspoppen zijn grotendeels handmatig gemaakt, waardoor elk model uniek is. Een minimale afwijking bij de productie van een sekspop valt niet te voorkomen. Het blijft handwerk en als je tweemaal hetzelfde model koopt zal deze nooit 100% hetzelfde zijn.

Verkeerd gebruik of nalatigheid
Hoewel onze sekspoppen tegen een stootje kunnen, dient er wel met zorg om te worden gegaan met de pop. Buiten de garantie vallen gebreken aan de sekspop ontstaan door verkeerd gebruik of nalatigheid. Hieronder valt bijvoorbeeld water-, val- of stootschade; blootstelling aan extreme temperaturen, chemicaliën of uv-licht; verkleuringen van de huid; verkeerde reinigingsmethodes en gebrekkig onderhoud. 

Gratis advies bij gebruiksschade  
Mocht er door gebruik schade ontstaan aan je sekspop welke niet binnen de garantie valt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een passende oplossing. De meeste kleine beschadigingen zijn gemakkelijk te herstellen, in veel gevallen zelfs tegen minimale kosten of zelfs uiteindelijk zonder eigen kosten. Als het gaat om verkleuring van de huid door blootstelling aan donker- of felgekleurd textiel of meubilair, kunnen we je een product adviseren waarmee je de verkleuring zelf kunt verhelpen. Gaat het om kleine beschadigingen van de huid, dan zullen we je altijd gratis adviseren wat er moet gebeuren om de sekspop weer in haar oude staat te herstellen. 

Hoe meld ik een artikelklacht? 

  • Controleer je pop na ontvangst
    Wij bieden een uitgebreide kwaliteitscontrole en controleren je pop altijd voor verzending. Wij weten als geen ander dat de aankoop van een sekspop geen alledaagse aankoop is, en willen graag dat je net zo enthousiast bent over onze artikelen als wij. Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren tijdens transport, waardoor de pop beschadigd raakt. Neem bij zichtbare defecten na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met ons op en gebruik de pop niet. 
  • Stuur ons een foto of filmpje van de beschadiging
    Is jouw sekspop beschadigd binnen gekomen? Om het defect te kunnen beoordelen en snel een oplossing te vinden, kun je ons het beste per e-mail een aantal foto’s sturen waarop de schade duidelijk zichtbaar is. Op deze manier kan onze klantenservice de klacht beoordelen en heb je op werkdagen binnen 48 uur een inhoudelijke reactie. 
  • Oplossing en reparatie op maat 
    Afhankelijk van de situatie, zullen wij een passende oplossing bieden. Dit kan zijn in de vorm van vervanging of reparatie. Veel beschadigingen en/of defecten zijn zelf met een eenvoudige reparatie op te lossen, waardoor je de pop de volgende dag alweer kan gebruiken. 

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@loveish.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb je naar aanleiding van dit artikel nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.